Merhabalar ... Ben kimim .. Tarih eğitimi almış, sanat sever, iyi bir okuyucu ve izleyiciyimdir .. Kariyer ve profesyonel çalışma hayatım kanaatimce başarıyla geçmiştir .. Artık, gündelik koşuşturmaca ve hayat gailesinin önceliğini bırakıp, içsel yolculuğuma devam kararı aldım... İnsan orta yaşı itibariyle, ki ben öyle yaptım, bazı şeyleri, özellikle, kendini ve hayatı sorgulamaya başlıyor... Bu zamana kadar hayat ve başkaları için öyle böyle başarılı olduk, pekiii asıl kendimiz için ne kadar başarılı ve mutluyuz ..Gerçekten, samimiyetle soruyorum: Başarılı mıyız- mutlu muyuz .... Düşündüm ki, her insanın, kendince bir iç dünyası ve özgürlük alanı olmalı .. Yani, hayatınızın bir bölümü, kesinlikle size ait olmalı ... Sürekli başkaları için yaşar, başkalarının taktiri odaklı yürür, etrafa tamamen kendimizi vakfedersek, bu ne kadar sağlıklıdır ... Dolayısıyla, mutlu ve gerçekten tatmin bir birey olabilmek için, kendimize kişisel özel bir alan yaratmamız şart ... ayrıca kendimize samimi de olmamız lazım ki, ne istediğimizi bilelim ... Diğer türlü sıkıntılı depresif, öylesine yaşar gideriz... farkındalık şart .. Neyse, ben de kendimce özgürlük ve yaratıcılık alanımı fotoğraf sanatında buldum .. Eğitimim gereği, detaylı ve bilinçli çalışmalarımla, sınırları zorlamaya, kendimce bir şeyler sunmaya çalışıyorum .. Hayata ve fotoğraf sanatı ve tarihine dair bilgi ve görüşlerimi zaman içinde burada sizinle paylaşacağım ... Şimdilik sağlıcakla ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar